عکس های جالب و خنده دار

ایکاش من تو این صحنه اونجا بودم ، آی میخندیدما !

.

زود بگو دمپاییمو کجا انداختی !

.

خب خوابش نمیاد دیگه !

.

شاخه گلی برای عروس !

.

وایسا ببینم ، تو هی مارو اذیت میکردی ؟!

.

اوخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اوخی !

.

بازم ازدواج فامیـــلی !!

.

والا ما بچه بودیم اینقد خودمونو لوس نمیکردیم که این گربه میکنه !

.

دلتون بسوزه ، آیفون ۵ خریدم !

.

آخره خلاقیته هااااا !

.

وقتی توی مدرسه یه نفر ساندویچ میگیره !

دمت گرم عجب جوکی گفتیا !

.

وااای عجب صحنه ایییییه !

.

ای توپولو ! جات راحته ؟!

.

اوخی ، آهنگش چطوره موش موشک ؟!

.

حالا فیــــل شدم !!

.

خوشکل بودم ، خوشکل تر شدم !

.

یه جای گرم و نرم واسه جوجه ها ، چه حالی میکنن !

.

خخخخخخخخخخخخخخخخ !

.

این به احتمال زیاد داره ساسی گوش میده !

ببین آخر شب وایسا با هم فرار کنیم، اوکی ؟

.

مراحل بیدار شدن کوچولوها ، آخوووودا !

.

اینم دستمزده باباهه !

.

آخـــــیش گرم شدیــــما !

.

اینو قبول دارم عجیـــــیب !

.

قطعا توی استادیومه !

.

اینم یه خرمگس از نمای نزدیک !

.

وای که چقد من اینارو دوستشون دارم.

.

اینم آخر و عاقبت عشق !


+ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,| 14:0|حُــ ـ ــــصـــین| |